18 Mayıs 2015 Pazartesi

12:54

Katillerimi hep özenle seçerim. Zamanı geldiğinde daha çarpıcı bi son istediğimden belki.Belirli bi son isteyişimizin bile sonsuz seçenekleri var. Başkalarını dahil etmediğin hayatına aslında başkalarının hayatından kovulmuşluğunla da devam edebilirsin; Başkaları bize cehennem biz onların cennetlerinden sürgün.

Sadist ruhlarını ortaya çıkarıp artık taytay yürüyebilirsin dediğim adamlar belki de başkalarının cinayetlerinde katleden...
Her sabah normal bir güne başlayıp çay içmek varken, azmettireceğim, içine öfke ekip, ilkel yanını benimseteceğim adamlar tanıyorum. Çirkinliklerine aldırmadan hiç sevilmemiş yanlarından öpüyorum. Konuşacağımız yere ruhlarımızı boyuyoruz karalarcasına... Ve sonra doygunluk hissiyle bir sonraki cinayetini yerleştiriyorum içlerine. Acıma hissim arttıkça okşayacak oluyorum sonra vazgeçip kahvaltı hazırlıyorum.

Çay alır mıydınız? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bana

Seni özledim, eski beni de özledim. Eğer bir kokun olsaydı kış kalkerken topraktan ilkbahar toprağı gibi kokardın. İyileşeceksin. Yardım da...